091204

Har inte skrivt på ett tag för har liksom inte haft något vettigt å säga.. för det har absolut inte hänt någonting!
Har jobbat, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag... Booring!
Men idag efter jobbet hände något.. jag å mamma åkte å vaccinerade oss.. Spännande? När jag vet..
Men det kändes som ett äventyr.. Läskigt!!
Har suttit å väntat på Biverkningarna.. Men har inte fått nån (än å länge) Tar i trä!
Är bara sjuuuukt trött å har jäkligt ont i armen! Men fyskam för den som bryter ihop :P

Nu ikväll så har malin varit här å vi har kollat idol.. Peew för att erikgick vidare. Ringde å röstade idag förförsta gången på hela säsongen.. Han va JÄKLIGT grym! Goosbumps!
Kollat på Ice age 3 har vi oxå gjort.. Inte riktigt lika bra som ettan å tvåan, men helt klart sevärd!

Nu ska jag gå å spöa kudden å hoppas på att man kan sova trots den ondas armen!

PUSS HEJ!

"En morgon vaknade jag och var nygift med en ananas" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0