Answers and questions

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och frågar vem du är, vad svarar du?
- Och vem fan är du?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
- en malteser

3) I ditt senaste sms står det?
"Haha :D Värsta mellanstadiegrejen, han sa inget sånt till mej. Jag tyckte inte "takida" va snygg o jag känner absolut inte att jag behöver träffas honom igen ;) Puss"

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
- Kesha - Tik Tok 

6) Välj ett ärr på din kropp?

- ärret på mitt huvud som abolut inte syns!

7) Vilka är dina favoritfärger?
- lila, svart, brun

8) Vilka i ditt liv litar du på?
- Mina Närmaste vänner

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
- hmm.. låt mej återkomma

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
- Ge personen en fet kyss ;)

11) Hur ofta svär du?
- Alldeles för mycket, måste bättra mig.

12) Litar du på alla dina vänner?
- Nej

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
- eh ja kanske de.. man ska aldrig säga aldrig

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
- Absolut!

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
- Otrohet helt klart!

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
- haha... jag säger ingenting så har jag ingenting sagt!


17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
- sinne för humor, omtänksamhet, tillit

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
- ja att försöka komma någonstans... 

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
- jadu.. första samtalet skulle kanske gå till julia :)

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

- Ja, det hoppas jag verkligen.


21) Vart togs din profilbild?
- vart? på FB? hemma hos denise

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
- allvarligt.. att det blir sönda snart :P

23) Vem känner dig bäst?
- det e väl mina närmaste.. julia & jenny hoppas jag känner mej väldigt bra!

24) Vad är helgens planer?
- vet inte riktigt.. hoppas kanske på en spontan utgång :D

25) Vad har du på dig just nu?
- hello kitty tröja, mjukisbyxor

26) Har du någonsin slagit ett träd?
- i vadå?

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
- inte vad jag kommer på

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
- alltid sova eller alltid äta?

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
- Kvällsmänniska absolut!!

30) Finns du där för dina vänner?
- Alltid!!

31) Gillar du att umgås med andra människor?
- Jaa, ofcourse.. fast ibland e det ju skönt å va ensam oxå :)

32) Har du lätt att förlåta andra?
- ja lite för lätt 

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
- Det låter väl inte som en toppen idé?

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
- Nix

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
- mmjo... men får se om jag orkar.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Inte vad jag vet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0