how do you rate the moring sun

Går igenom mina senaste dagar:

Onsdag: Har skrivit om den.. Bra dag!

Torsdag: Erika kom hit efter jag slutat jobba å vi chillade å snackade ikapp.. Sen åkte vi in till stan å käkade självklart på Donken.. ett måste när vi två e tillsammans :)
Åkte sen å överraskade Jenny som satt ensam hemma.. där blev det oxå att snacka ikapp lite innan vi drog hem till mej :)
Bra dag!

Fredag: Malla balla kom hit å checkade idol å mös med mej :) Godis å chips stod på menyn.. å cirkus Möller som jag tyckre e sjukt kul men malin bara sitter å stör sej på Måns.. haha :P
Sen blev det oxå lite Svensson Svensson! :)
Bra Dag!

Idag (Lördag): Vi får la se hur den blir har ingen direkta planer.. Men det kommer säkert oxå bli en
Bra dag!
Soooolen lyser så nu ska jag faktiskt ut å få en lite D-vitamin rush :)
Man måste passa på för imorgon försvinner den igen!



BTW!!! min Vänner Box står här brevid mej!!!!! Den e så vacker :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0