Spontana utgångar e alltid bäst!

Jag hade rätt som jag skrev i förra inlägget! Det blev en otroligt bra dag!!!!
Jag hade planerat att absolut inte göra någonting.. Men sen knackade det på dörren å där stod jenny som varit ute på promenad som resulterade i att hon satte sig på bussen ut till mej :)
Det uppsakttades väldigt mkt jenny! <3
Dagen å halva kvällen bestod då av att spela spel som ingen av oss visste hur dom gick till!
Såå vi bestämde oss för att spela DJ! Roligt spel men tog otroligt lång tid!
Fick senare ett sms av malin som tyckte att vi skulle åka ner på stan å ta ett glas vin..
Jag va på men jenny va tveksam... till en början! Malin kom över å vi drack en flaska ehm nånting.
Gott va det iaf! :) och malin övertygade jenny att absolut följa me! hon fick som hon ville!
Halv 12 fick vi skjus ner på stan å vi vandrade till terrasen där ett glas vin blev till en flaska vin!
Snygge bartendern david va mitt mål för kvällen å malin fick idén att jaa gå till han å säg att våra jordnötter inte va saltade.. :S haha.. jag gjorde de.. han fattade inte flörten så jag fick ett saltkar att ta med mej :D hahaha!
Klockan två stänger dom och min å malins sista buss går om en halvtimme..
Vi träffade på ett kill gäng som absolut tyckte vi skulle följa me till firman! Vi avböjde inte! där blev det några öl till!
Ja nu skulle jag kunna babla på om allt som hände å det skulle bli så långt å ingen skulle orka läsa..
men kan förkorta lite.. vi följde me grabbarna å Sean Banan hem! där blev det tv-spel som jag försökte mej på som jag sög på!
påväg till bussen eller i deras trapphus... jag sprang.. malin öppnat dörren ut .. sen helt plötsligt ligger jag på marken med ett galler över mej! HAHA! låg där ett tag tills malin fick dra upp mej!
Kom hem kl 6 i morse.. såå känner mej lite sliten!
Men det va en otroligt rolig kväll!!!!

Ruuump-aaaaaa!!! (kördes hela kvällen av mej å malin) HAHA!!

bilder från kvällen

                     


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHHAHA det var BÄST när du ramlade! HAHAHA.

när du kommer hem från jobbet måste du skicka alla bilder över msn. tack för en sjukt kul kväll!

2009-11-23 @ 10:09:10
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0