Denisen fyllde år :)



Det va Lördag å regnet öste ner hela dagen.. Jag gjorde mej i ordning för att sen bege mej till vallentuna.
Började dååå inte så bra! Jag lämnar fram en hundring till busschaffören.. nej då fick jag inte betala med kontanter! Bara med sms å jag hade inte 80 spänn på min mobil som behövs! Jag blir as lack å börjar käfta emot.. Busschaffören tycker jag ska gå å köpa en biljett å ta nästa buss som går om 2 timmar!! Jag blir ännu argare å käftar emot ännu mer! Står en tant då bakom mej som oxå bara har kontaner å hon börjar fråga vad det där sms.a e för nåt.. Hon tar upp sin mobil å undrar hur hon ska göra.. Då e jag självklart snäll å hjälper henne skicka sms.en.. då när hon e klar så frågar hon snällt om hon kan göra nåt för mej :) gullle.. så jag fick skicka sms från hennes mobil å ge henne pengar! Såå jag kom med bussen iaf! Sååå himla snällt!

Kom äntligen fram till julia å vi satte oss i bilen för att hämta upp cissi å köra till denise..
Där bjöds det på himla god tacos å tårta :)
När maten va avklarad så koplade vi in sing star å satte i gång!
Och cissi å jag pimplade Rosa Pantern.. Kan nog vara den godaste drink som finns!! 
Senare på kvällen kom madde å agge å joinade oss. 
Age utmanade mej i Darins 'Money for nothing' Jag vann!
Madde utmanade mej i samma låt... Ehm typ oavgjort! :P
Efter singstaret blev det dans.. Agge dans pedagog till yrket visade oss hur man skulle göra :D haha
Sen vid 2 tiden drog julia å jag hem till henne å somnade sött :)
Himla härligt kul hade vi!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0