Jag trivdes i den drömmen!


Jag & julia va ute i öregrund med strålande sol.. och våran våning va en lyxvilla, å i den bode våran bundis och otroooligt snygge vän Andreas Carlsson (Idol juryn).. där firade vi våran midsommar.. Malin ringer å säger att vi ska komma in till stan för zac efron har en musikal på en pytte liiiten scen.. Sound of music! Vi åker klart dit.. Ingen zac efron men en henke larsson & en daniel breitholtz står å sjunger.. "The hills are alive with the sound of musiiiic" Efter showen så kommer daniel breitholtz fram till mej.. e tydligen skit bundis me honom oxå!
Det ska bli en lek där alla som e på plats ska va me i.. något me kramar! Sen ringer min väckarklocka å jag får inte veta hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0