Arsenal VS Barcelona 2-2


Våran tv box här hemma är trasig, och jag håller på å blir galen!
I onsdags så va det den första kvartsfinalen i Champions League för Barcelona mot arsenal..
Som jag så där otroligt gärna ville se..
Då hittade jag att man kunde hyra matcherna på cdon.com å se dom live :D Smart där! Kostade 99 kr.. men det va den här matchen lätt värd!
En av dom absolut bästa matcher jag har sett! Barcelona ägde matchen totalt å efter 20 minuter kunde det ha stått 4,5 - 0 till dom.. om inte måkvakten varit så jäkla bra!
Men zlatan fick äntligen göra mål mot ett engelskt lag :) 2 till och med.. Men zlatan bytes ut å arsenal gjorde 2mål..
Men dom har ju returen hemma på camp nou.. så det ska inte vara nå problem å ta sig till semifinalen!
Va det här intressant för någon? Antagligen inte! But I don't care! Zlatan is my Hero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0