Exited

Läste just nya solo lite..
En artikel om darin, och blev lite sugen på att veta vem han snackar om..

Du har alltid skrivit egen musik, men nu har jag förstått att du även skriver till andra artister. Hur går det?
Ja, jag har börjat lite grann. Jag är inne i ett flow.

Men om du skriver en skitbra låt, vill du inte ta den själv då?
Det är det som är grejen, man måste kunna släppa iväg det bästa också. Och det är det jag inte har kunnat göra förut, för jag har tagit dom bästa låtarna själv. Men nu är det lite grejer på gång som jag inte kan avslöja..

Men har du någon drömartist som du skulle vilja skriva till?
Ja.

Vem?
Det är det som är på gång, så jag kan inte säga något just nu..

Så du har redan din drömartist på kroken?
Ja, säger han och ler hemlighetsfullt.
Och det verkar som om framtiden fortfarande heter Darin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0