femtonde april tvåtudestio


Idag har varit en ganska lugn dag.. Jobbade till cirka halv 2!
Åkte sen in till polishuset för att skaffa nytt pass! När jag kom dit så va det nummer
748 och jag fick nummret 749.. å skönt tänkte jag å satte mej inte ens ner för jag tänkte att men det här kommer ju gå fort! 45 minuter senare så byttes nummret till 749.. samma människor hade varit inne där i kanske en timme.. För mej tog det kanske 2-3 minuter!!! Det va jävla drygt!

Åkte hem å slappade lite.. Nu har jag precis varit ute å sprungit i regnet.. Sägs att det ska snöa i helgen! Och om jag vaknar imorgon å det gör det så kommer jag ta livet av mej!....Eller okej inte så mej jag blir väldigt ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0