kommer alltid att supporta dig, vart du än spelar!



Jaa..nu är det verkligen ÄNTLIGEN klart att Zlatan byter från Barcelona till Milan..
Från La liga tillbaka till serie A..
Jag har följt det här under hela sommaren, och media har bevakat det otroligt bra!
Och jag är nöjd med resultatet!
Efter alla spekulationer om vilken klubb som skulle vinna kampen om honom..
det har varit, Manchester City, Chealse, Real madrid.. Ja och mååånga mer!!

Nu hoppas jag på detta!
At Milan går å vinner scudetto och champions leauge.
och att barcelona kommer typ högst tvåa i la liga och att Pep (tränaren) får sparken!
För enligt mig så är det han som är boven i allt detta!
Han har skött det här med Zlatan otroligt otroligt dåligt!!!!
Och det vet han om själv!
Jag är faktiskt riktigt jäkla "arg" på Pep!

Men Zlatan kommer tillbaka till kära italien och jag VET
att han kommer tillbaka och dominerar italien ännu en gång! :)

Nu kommer jag bara att vänta på att få veta
vad som egentligen hände!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0