Dag 11: Min Familj



Min familj består av mamma Ann-helen, Pappa Uffe, och lillasyster Madelen.
Mamma är undersköterska, pappa jobbar på arlanda som lastare, ocg madde är undersköterska.

Vi har som alla familjer våra ups and downs.. Vissa dagar bråkar vi bara, och andra dagar bara glada på varandra.
Mamma är som en mamma ska vara typ, sån där som vill ha det snyggt å rent JÄMNT!
Det är det vi kan gå loss på varandra om.. För jag gillar inte å städa så mkt som hon gör.

jag kommer nog bäst överens med min pappa, vi har nästan lika intressen, sport å musik.. 
Fast helt olika stilar av musik, (fast han gillar Darin - viva la vida) :P 
han har världens kortaste tålamod, så när han ska bygga ihop nåt så är det bäst att hålla sig borta.
och han har världens sjukaste humor ibland, lite sån där snusk humor som han å hans kill kompisar älskar..

Min syster å jag är inte helt överrens så ofta.. Hon är nästan fortfarande inne i någon trots ålder, och ska göra tvärtemot vad man säger.. Och hon är den som retas konstant, och om man blir irriterad då, då har man ngen humor, men sen när jag jävlas då jäklar e man så jävla duim i huvudet.
 Och hon vägrar tycka samma som jag.. T.ex. om jag frågar:
"Har du sett den här filmen?" då svarar hon direkt, "Nej, å jag vill inte se den heller"
"Men den är jätte bra", säger jag.. Sen kan det kanske gå någon timme så kommer hon å frågar efter filmen..
Tönt!
Sen har vi våra bra dagar också å då kan jag faktiskt säga att jag gillar att umgås med henne.. Bara hon inte är så pain in the ass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0