Dag 15: Mina Drömmar



Jag har nog haft alla sortes drömmar nästan..
Fast inget har riktigt varit ett sånt här vanligt 9 till 5 jobb..

Först när jag va liten så vilje jag nog bli skådespelerska, vill jag nog fortfarande, men det är inget jag erkänner för folk.. För folk kan ja va rätt dumma ihuvudet rent utsagt, speciellt svenskar, som oftast tycker att om en människa har kommit längre än en själv, då ska man inte tycka om dom.. Istället för att vara glada för varandra, så är man bara avundsjuk.. (?)
Oj kom jag ifrån ämnet här.

Sen har jag velat satsa på fotbollen och bli proffs.
Sen i högstadiet så hade jag en liten dröm om att bli journalist, för att sen få bli programledare.
Sen så har jag alltid varit mäkta imponerad på musik producenter och låtskrivare.. Det är mest dom jag ser upp till.. Och jag skulle typ göra vad som helst för att ha den talangen.

Nu ligger ett litet mål för mig att bli make up artist.
Och ska söka till någon utbildning så fort jag sparat ihop pengarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0