Dag 22: detta blir jag upprörd av



Det jag blir förbannad av är väl det som alla andra tycker också!
Allt det här förjävliga som finns men inte borde finnas, och som man inte fattar finns.

folk som är allmänt dumma i huvudet.. till den kategorin tillhör alla mobbare, mördare, misshandlare, våldtäktsmän.
ja alla människor som inte har någon sorts medkänsla för hur andra människor känner!

Något som gör mig riktigt riktigt arg, är när jag kollar på Efterlyst. När dom tar upp något fall
om unga killar som ger sig på någon eller några som inte kan försvara sig, t.ex. dom gamla människorna,
som varken har styrkan, modet eller orken att försvara sig.. att ge sig på en sån är höjden till feghet,
och jag blir riktigt förbannad av det!

Finns mkt jag skulle kunna ta upp.. Men det är det som gör mig riktigt arg och ledsen.
Unga killar som varken har någon moral eller medkänsla.. Folk som är så jäkla trötta på sina egna liv att dom måste förstöra för några till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0