helgen



- hade tv mys med malin i fredags..
älskar hennes sällskap :)

- Igår så tänkte jag å malin åka in till stan å ta några glas vin.
men eftersom hon skulle upp klockan sju idag så lät vi bli.
Så jag fick agera chaffis.

- Idag har mina mormor å morfar, å moster å morbror varit här
firade mamma lite. Tårta å kakor :)
Sen har det varit mkt sport..
första matchen började 12.30. sen en klockan 15.00
sen en 17.00.. sen en liten paus.

Och så är det ju Handbolls EM i norge för damerna.
Och jag har faktiskt kollat på alla sverige matcher.
Idag var det mot Norge, och det var enligt experterna nästan omöjligt att slå dom.
Men Sverige vann å dom kallade det ett mirakel!
Nej faktiskt riktigt kul å kolla på dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0