Juldagen



Hade en jäkla rolig kväll igår!
Började först med Bowling på bowlaget, med en massa..
Vi var tretton stycken och hade tre banor.. Älskar att bowla! Så himla kul :)
Pappa vann, han va rätt stolt.. jag kom typ 3:a eller 4:a.. Är rätt nöjd med min insatts!

Efter bowlingen så begav sig jag, madde å sanna till Fame, där deras kusin och min kära barndoms bästis Therese befann sig! Där sveptes det drinkar å shotar av glatta livet, eftersom therese jobbar där så får hon köpa drinkar för halva priset.. Mucho good :)
Sen gick vi till BJ.. eller nej vi tog taxi från stora torget.. lata? haha
Där träffade jag på Jossan, erika, tessan, emma  med flera... Så njag hängde med dom resten av kvällen!
Jag vet inte riktigt, hur å när allting hände, jag har absolut ingen tids uppfattning igår..
Men helt plötsligt gick vi därifrån.. Jag kände att jag inte ville åka hem.. jag ville gå vidare!
Tänkte fame först till therese, sen V-dala där malin va.. Men jag pallade inte stå i någon kö.. så det blev donken med erika å tessan, sen bussen hem!

Men hade en grymt rolig kväll! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0