tvåtvå december tvåtusentio



Jag vaknade med en liten mindre chock idag när jag märkte att klockan stod på 14.40.
Jag var tvungen att dubbel kolla ett antal gånger. Helt otroligt enligt mig.. Jag sov non-stop..
eller nej jag vaknade en gång klockan sju.. men sen sov jag till halv 3. Det har aldrig hänt!
Rätt utvilad alltså!

Sen tills nu har jag varit i stan med min syster mest, och sen mamma å pappa..
köpte lite julklappar, sen käkade vi på dragon palace, och sen några öl på katalin!
Där spelade en jätte duktig tjej, det va lite Melissa Horn i henne..
hon spelade lite johnny cash, cornelis och eget.. Jätte duktig!
Himla mysit ställe :)

Imorgon så ska det bara mysas hela dagen, slå in lite julklappar..
å sen på kvälle är det uppesittarkväll med bingolotto :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0