Bålsta 100204

Jobbade bara halvdag idag.. Eller det vi gjorde resten av dagen va ju oxå jobb kan man väl säga.
Idag så åkte jsg och några kollegor till Bålsta å lyssnade på när Susanne Pettersson (föredetta tenisproffs)
föreläste.. Hon va jäkligt grym, inspirerande på många sätt. Hon snackade lite om drömmar å mål, om att om man verkligen vill nåt så ska man fan göra någonting åt de! Hon snackade i 2,5 timme.. Men det kändes ändå inte drygt. Hon va väldigt rolig å lyssna på.. nu jobbar hon mest som rådgivare. Hade en massa historier om en massa olika människor som verkligen fick en att känna "Fan, om dom kan så kan fan jag oxå"
Jag skulle egentligen sovit kvar där, men tackade nej. Lite tur det. Har varit så jäkla trött hela dagen och haft sjukt ont i huvudet!
Men nu ska jag iaf sova.. ska sätta mig i bilen i morgon bitti igen för att köra till Bålsta för lite mer jobb!
Ska även hämtaupp julia i bålsta efter allt grejs.. För sen på Kvällen blire Party Party!!

CIAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0