MF del 4

Sista deltävlingen avklarad.. Och trodde verkligen inte på annas låt.. Trodde att Jöback skulle promenera hem segern.. Men noppe.


1) Sibel - Stop - Utslagen
En till Lady Gaga inspererad låt! Men snäppet bättre än hannas låt.. 
Jag gillade den men det gjorde inte resten av folket! Hon rörde sig lite tafat bara och hennes röst är mera gjord för ballader.. om någon annan sjungit hade det nog gått lite bättre!

2) Py Bäckman - Magisk stjärna - utslagen
Ozzy Osbourn look-a-like... Sjunger om sin prins. Helt fantastisk.. nej nu skojar jag!
det är hemskt! 

3) Neo - Human Frontier - andra chansen
Ett krull å en käpp som försöker sig på att köra Mika pop! Sjunger om mån landningen (?)
verserna tycker jag e hyfsat bra men tappar intresset totalt i refrängerna när han klämmer i med sin falsett.

4) Lovestoned - Thursdays - utslagen
Nej usch säger jag! otroligt töntig låt som inte kommer någonstans.. Och så dom ännu töntigare artisterna! tjejerna som försöker dansa igång låten gör det bara irreterande att kolla!!!

5) Anna Bergendahl - This is my life - final
Jag tål inte riktigt den här människans röst.. Men en helt okej låt, som säkert kommer bli farlig i globen.. men ute i europa tror jag inte på det här!! 

6) Pernilla Wahlgren - jag vill om du vågar - andra chansen
årets ända schlager.. lite linda bengtzing stuk, som jag gillar.. den kommer sätta sig och jag kommer vilja hoppa runt till den här på någon schlager bar.. Även fast jag inte vill.. Jag hoppas den försvinner!

7) Noll disciplin - idiot - utslagen
Kallar sig för ett punk/skate band tillåt mej skratta.. haha! deras look säger punk, låten säger jimmy jansson!
Helt fantastiskt, den gör att jag bara vill köpa mej en skateboard å klippa en stor tuppkam! Nej nu skojar jag igen!
Det här e bara trams!

8) Peter Jöback - Hollow - Final
Här har vi mannen med THE voice! Han sjunger som en jäkla gud, och hans ögon kan ju få vem som helst å smälta.. Det e därför det gör så ont att låten inte va bättre än så här! Den har 5 höjningar men ändå så blir den bara tråkig å lyssna på! Snyft!
Men otroligt snygg belysning med hans gröna laser och dom röda ringarna under han!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0