taggad å spänd

Glöm allt jag sagt om oro..den e som bort blåst! Jag tror sten hårt på honom med stort H!
Nu har alla kört rep på stora scenen..
och just nu så andas alla tidningar å hemsidor Honom med stort H...


några citat inom den senaste timmen!


Den väldigt upphaussade favoriten bjuder på en powerballad som låter som en vinnare. Men är det en? Det är en fantastisk låt med bra arrangemang och en heartbreaking refräng. Jag tror den håller, jag tror det. Åh, kan vi inte rösta Darin till Globen? Det vore så fint. Poplight.se


Darin är själv på scenen. och nu förstår jag den här låten på ett helt annat sätt än igår. det är Darins scenpersonlighet som ger den här r n b-midtempoballaden liv. Sången är så klart oklanderlig. Från första riktiga repet tar han i. Han levererar med känsla och inlevelse. www.blogg.aftonbladet.se/7


Det känns som om vi redan nu kan räkna in ännu en ung manlig soloartist till finalfältet.
Darin övertygar mest av alla i Scandinavium.
"You’re out of my life" lät snäppet bättre än de övriga låtarna på uppspelningen i går. I dag, på repen, låter den resor vassare än rubbet.
Bra jobbat, Darin!"http://blogg.expressen.se/anders/


Vi bryter slöbloggandet …för ett viktigt meddelande:
Darin vinner melodifestivalen 2010. Alltså inte deltävlingen i Göteborg, utan klabbet.
Coolt! Grattis Darin! Och grattis alla tv-tittare, nu kan ni lugnt kolla på OS ända till maj, ni vet ju redan hur det går
http://blogg.sydsvenskan.se/melodifestivalen/


Nu ska ni inte tro att jag tagit ut någonting i förskott... absolut inte! Jag bara hoppas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0