Bio Mys

Idag efter jobbet blev det bio med malin! Det va mys.. bara det att man satt as trångt i denna mini salong!
Vi stod ett tag å velade över vad vi skulle se.. Vi började med att utesluta Göta kanal 3..
Vi gick på Göta kanal 3 (?) berodde på att dom andra började så sent.. såå vi fick ta vad som blev kvar!
Och njaaa, nej det va ingen toppen film!
Skrattade gjorde jag mest å killen som satt bakom oss... Snackade å skrattade as högt.. å pratade med tjejen (flickvännen? vi tyckte det va oklart, för vem skulle vilja va tillsammans me honom tyckte malin?) Jag trodde allvarligt talat att hon typ va blind eller nåt å såg inte själv vad som skedde i filmen?! Det här va han:
- NU EXPLODERADE BÅTEN!!!!
- DET ÄR INGA PENGAR I VÄSKAN!!!!!
- HAHAHAHAAHHA SNORK SNORK!! (snork = grisljud)
- NU STÅR DET ETT SPÖKE BREVID HONOM!!!
- JA NU E DET KUL!!!!! HAHAHAHAH

ja så fortsatte det i hela filmen! han försökte sen även att bonda med malin när jag va på toa.. haha!
killen: aa det va en bra film!!
Malin: mm
killen: aa jag tyckte den va skit bra.. visst visst?
malin: lite nickande till svar.. mm

Missade bussen sådär precis så vi gick/sprang till statoil för malin som bara hade leggings på benen ville värma sej!


Kommentarer
Postat av: mallan

thanks for en mysig dejt ;)

2010-01-06 @ 10:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0