text freak

Någonting som jag har upptäckt på dom senaste åren är att jag verkligen ÄLSKAR counrty musik!
Jag tror att dom flesta typ kopplar ihop country med typ cowboys, bilar, spelningar på rostiga gamla pubar!
För så tänkte jag! (?) Konstig koppling? ja!
Country är bara så enkelt, ibland så behövs det bara en liten gitarr för att det ska bli helt fantastiskt!
Varför krångla till det där, när allting ligger i texterna! När det är så enkelt så lyssnar man mkt mer på texten!
Jag vet att i typ pop, r'n'b och rock låtar händer det så jäkla mkt hela tiden så man helt enkelt ibland glömmer bort att lyssna på texten!
Hhaha.. nu ska jag inte säga att jag fullständigt skiter i musiken, för jag älskar det med!
Nåt så otroligt :P
men ibland bara skit i musiken å fokusera på texten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0