tjugotredje i första

Hallå hej!

Lördag idag.. fredag igår.. Malin kom förbi å checkade in Let's dance med mej! Trevligt trevligt!
Blev sen oxå filmen 'sommaren med Göran'.. Tycker den e helt OK.. e dock lite osäker på om
 mallan gillade den? :P
Alltså lördag idag, har nyss lagat middag som jag sen åt (?).. Väldigt lyckad å god, tyker jag iaf..
 dom andra slängde inte i sej.
ikväll blire bara slappt.
Snackade lite me jullan i phonen.. hennes päron har nu flyttat till Söderhamn? mm några vill faktiskt bo där oxå!
Pratade om att jag förstår att hon saknar hennes katter mer än det själva kött å blodet (mamma o pappa)
Julia bokade oxå biobiljetter til oss i torsdags.. skulle hämtas ut igår.. det hade fallit bort i henne huvud :P
så jag fick fixat på nätet med pappas kontokort eftersom mitt inte funkade.. så imorgon så ska vi ta oss an biljettomaten.. vi får se hur vi klarar det där. Förhoppningsvis kan vi se filmen!
Så imrgon allså, stockholm, kanske lite donken mat, snabba cash å favorit sällskap :) It's all good!

PUSS HEJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0