nittonde juli tvåtusentio

Dagen har bara varit lugn och väldigt härlig!
legat å stekt i solen! Sen kom malin över för lite pool häng!
Satt å snacka ikapp lite!
sen tog vi "kärring volvon till kära Gränby Centrum och media markt, och sist CityGross.
På det sista stället blev det en korv å godis! Jag pratade om hur mkt jag älskar korvbröd, samtidigt som malin bara käkade det som va inuti brödet, alltså korven, och slängde brödet! (wierdo)
Efter våran lilla runda blev det lite tv mys hemma hos malin!
Mkt bra mkt bra :)


Imorgon ska jag ta mig in till sthlm för lite häng med mina kära sthlmare, Julia & Denise! :)
Och vi ska bara ha det chill å bra!
Blir nog lite kina mat också :) Mumsii!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0