ginshots & engelska

Min Helg:

Fredag:
o'learys, för mat och fotboll.. Sen blev det BJ! Självklart skulle det börja regna, så man såg ju ut som 7 svåra år när man kom in där! Men annars va det jävligt kul. Förrutom att mina skor typ va snea så att jag inte kunde gå!

Lördag: somnade alltså inte förens vid 4 på fredan.. Och upp skulle vi klockan 8.
Och tro det eller ej men jag klarade det! Då va det sthlm som väntades.. Vi skulle vissa engelsmänen lite..
Verkligen den perfekta dagen att jag det på! NOT! Det va så jävla packat med folk så det finns inte. och avspärat typ överallt!
sen på kvällen va vi hos malin.. Mkt trevligt! Vi blev ett par styckna så det va skit kul!
Grillade lite, alkoholen rann ner, lite (otroligt äckliga) shots, lite snappsvisor, mkt dans och dunka dunka!

Vakna för kanske en timme sen å mina fötter och ben hurts sooo bad!
Har kollat på lite klipp från bröllopet.. Är lite töntig, men det va väldigt fina tal som jag typ börja grina av.. speciellt daniels tal! Otroligt bra!!

Nu ser jag framemot en lugn och skön dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0