Tidsfördriv

STEG 1
Namn? Jessica 
Smeknamn? Jessi
Födelsedatum? sextonde mars
Födelseort? Uppsala
Hårfärg? Mörkbrunt med rött i
Längd? 168
Skostorlek? 38
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Stjärntecken? fisk

STEG 2
Skor som du bar idag? mina rosa foppa toffler
Målsättning? Bli nöjd med mig själv
Svagheter? Har lite svårt att säga ifrån, lite för snäll ibland

STEG 3
Din första tanke när du vaknade idag? Antar att jag undrade vad klockan var
När somnar du? mellan 1 - 3
När du inte kan sova? Kollar jag på vänner

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola? cola
McDonalds eller Max? McDonalds
Singel- eller dubbeldejt? singel 
Adidas eller Nike? Adidas
Lipton Ice Tea eller nestea? Inget
Choklad eller vanilj? choklad, lätt!

STEG 5
Svär du? mmmjo.. lite för ofta kanske
Sjunger du? Alldeles för ofta, haha!
Duschar du varje dag? Nej, varannan kanske
Röker du? Nope
Gillar du skolan? Högstadet - JA Gymnasiet - Nej
Vill du gifta dig? Absolut
Tror du på dig själv? Inte ofta
Blir du åksjuk? Neeee
Tycker du att du är hälsosam? Vill jag inte påstå, haha
Gillar du åska? hatar 
Spelar du något instrument? Nej, tyvärr

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? jopp
Rökt? Nej
Gått på dejt? Nepp
Shoppat? Oja!
Ätit en hel ask müsli? Nej, usch
Stått på scen? Nepp
Skejtat? Haha, nej
Bakat? nej
Nakenbadat? nepp
Färgat håret? ja
Stulit något? nej

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? mmm
Blivit kallad hora? Inte vad jag har hört iaf
Blivit nerslagen? nepp

STEG 8
I framtiden..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Det får man se då.. när den rätta dyker upp
Namn på barn? Thea
Ditt drömbröllop? På en solig strand någonstans
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär 

STEG 9
Hur ska din drömkille vara?
Ögonfärg? Bruna
Hårfärg? Brunt 
Långt eller kort hår? lagom   
Vikt? Normal
Klädstil? jeans, kavaj
Plats för första träffen? hmm.. inte bio iaf. Något mysigt uteställe
Plats för första kyssen? plats spelar nog ingen roll..

STEG 10
Antal CD-skivor du äger? har aldrig räknat
Antal piercings? bara öronen här
Antal tatueringar? nada!
Hur många gånger har du varit med i tidningen? aldrig räknat
Antal saker jag ångrar? Oändligt

FAVORIT...
Färg? svart, brun, lila
Plats? sthlm
Spel? Wii!
Drog? musik
Film? Dirty Dancing
Djur? puppy
Serie? Friends
Skor? beror på tillfälle.. men pumps e alltid kul
Internetaktivitet? facebook 

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln? skoja inte, haha
Skrika? när jag kollar på fotboll Ja..annars nä :P
Sova? På morgonen ja
Ha ångest? ja lite ibland
Skada dig själv med flit? Nepp
Ta mediciner du inte borde ta? Men nej
Vilja dö? Nej, livet är för kort!
Drömma mardrömmar? Nej händer typ aldrig!
Försöka vara annorlunda? det tror ja inte :P 
Klä dig i svart? Händer rätt ofta
Röka? Men nej
Ljuga? Nej, ovärt
Hata folk? Hata? Nä varför ska man hata?
Lita på folk? ja, fast man egentligen inte borde!

NÄR...
Åt du senast? nån minut sen
Läste du en bok senast? Länge sen nu
Var du på konsert senast? I måndags :D
Köpte du något senast? igår
Kysste du någon senast? Hmm.. får jag återkomma
Svor du senast? har säkert lyckats göra det idag  
Sjöng du senast? Ett par minuter sen, haha
Klagade du senast? Igår sääkert
Är det sommar? ja jo jag antar det

VEM...
Saknar du? Måånga :)
Vill du döda? Skulle jag döda nån?
Vill du slå? Den som slår min kompis
Rörde dig sist? haha vadå rörde?
Vill du kittla? Ingen.. för dom flesta tycker typ att det e skönt (?)
Kramade du sist? Julia
Vill du träffa? Massa
Skrek du på sist? Det minns jag inte
Vill du vara som? någon bra person
Fick du sms från senast? Julle bulle
Ringde dig senast? Mami

HAR DU...
För många vänner? Vem kan ha för många?
Skadat någon? haha ja det händer ibland.. av misstag då förstås
Egen dator? yeeees
Gjort bort dig rejält? Det har säkert hänt många gånger!
Kysst någon? snyft nej okysst.. mohaha skoja!
Sagt jag älskar dig till någon idag? ofcourse 
Blivit kär i någon på nätet? nej
Stulit någonting? long time ago
Lämnat landet? yes
Rymt hemifrån? nepp
Tuttat eld på nått? nej
Gjort något olagligt? haha, ja

HUR...
Går du? På händerna
Svarar du i telefonen? Jessica
Fördriver du tiden? datorn, musik 
Mycket pengar har du? alldeles för mkt.. Nej alldeles för lite
Ofta diskar du? i princip aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0