5 Mars


Mallan kom över för lite lite öl å rosa pantern.. vid 9 tiden tog vi sen bussen in till stan där kina maten väntade!
Jag som typ inte ätit något på hela dagen va vrål hungrig, malin däremot haed tryckt i sig 8 mackor och va inte så jätte hungrig... Jag åt kanske 4 friterade kycklingar lite ris å lite nudlar sen va jag propp mätt.. Malin däremot åt för en hel arme!! som slutade med magkramper å en tidig buss hem :P hehe!
Efter kinan så gick vi  för att möta upp jenny å sen gå å sätta oss på terassen! det va mkt trevligt å jag hinkade i mej det ena å det andra, men det va ändå som om jag druckit vatten hela kvällen (?)
Bara fulla sliskiga grabbar där som absolut skulle försöka snacka med en så fort man ställde sig i baren.. Ignorera!!
Skulle sen ha gått till BJ med vi avböjde och åkte hem istället, fick stå å vänta på bussen i 45 minuter.. trodde jag skulle frysa ihjäl!!
Aja det va en kul kväll iaf :)

 

Malin efter maten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0