Genrep i globen

Kom hem för cirkus en timme sen ifrån sthlm.. va på melodifestivalens genrep som sagt!
Ja å vad ska vi säga om denna final? Jag vet ju vem jag hoppas på men e otroligt osäker på om det går min väg... Om inte Darin vinner så vill jag se Salem högst upp.. Men måste säga att annas å salems nummer va en liiten besvikelse live, hade hoppats på med tryck å känsla men kände inte av något sånt alls!
Och däremot har salem lagt till en grej i sitt nummer, han reser sig från pianot å istället sätter sig en utklädd Björn Gustavsson där (?) Fördel eller nackdel? who knows?
Och sen så kan jag inte hjälpa att sitta å ja lite störa mej på erik saade.. sorry julia!
Men jag önskar killen kunde kanske sjunga ut lite mer.. Han har en otroligt svag röst! Och sen så ser jag inte det snygga i honom som tydligen alla andra ser? Och sen alla dessa småtjejer idag som skulle skrika varje gång eriks namn kom på tal.. (irriterande)
Däremot så leverar darin alltid så jäkla stabbilt å säkert! Här har vi killen me guldrösten!

Och hur går det imorgon? HELT omöjligt att säga! Det är otroligt jämnt.. och jag tänker absolut inte våga mej på någon gissning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0