Grattis Anna!

Jaha.. då va det här slut! Luften går liksom ur en!
Och vad ska man säga om resultatet? Nöjd, men kunde varit bättre!
Europas Favoriter va 3 unga killar, salem, ola å darin.. Anna låg väldigt långt ner efter dom hade gett sina röster, och ja sverige tyckte tydligen annorluna, så då får vi väl skylla oss själva om det går åt skogen i Oslo! Känner lite nerver över kvalet till finalen faktiskt! Det kan faktiskt va så att vi missar den! Men vi får hålla tummarna!
Min favorit gjorde sitt bästa framträdande ikväll och gav verkligen 110%
Men jag känner mej ändå väldigt nöjd med en fjärde plats! Otroligt bra! Och ja jag säger det igen.. Darin går hem ute i europa, men sverige trodde tydligen inte det (?)


Kommentarer
Postat av: jenny

Vsd är detta nya med att andra länder röstar? Jag förstod då ingenting när detta skedde mitt framför ögene på mig! :D

2010-03-14 @ 00:11:41
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0