Kärlek vid första ögonkastet

Har inte haft ork att skriva på ett tag.. Har varit en liten sjukling med feber!
Men idag mår jag bättre.. Och idag fick jag lön å då e det shopping time!
Åkte upp till Gränby centrum där mitt sikte var ett par nya jeans å ett par vanliga vår skor..
Skor blev det men inte jeans. Jag hatar att köpa jeans!
Mitt första köp för dagen blev en Vår jacka från MQ.. stod å vela mellan den å en annan jeans jacka.. Ville såklart ha båda, men där sa jag stopp åt mej själv!

Mitt andra köp blev ett par vanliga sneaker deakers.. Blommiga (?) trodde jag inte om mej själv.. Från eurosko.
Dom va otroligt sköna!

Och sen.. sen gick jag in på Nilsons för att bara checka lite.. Då ser jag dom skorna med ett stort S!
Jag tog upp dom å det va kärlek vid första ögonkastet.. Provade dom å dom satt så bra.. coh då tänkte jag bara titta inte på priset jessica, utan gå bara fram till kassa å betala! Och det gjorde jag. Och så blev jag typ överlycklig över att dom inte va så dyra som jag trodde dom skulle va!!


MQ, 499 kr.


Eurosko, 399 kr


Nilsons, 899 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0