Traumatisk upplevelse

Igår fick jag uppleva något jag inte vill göra igen!
Ingen big deal för vissa.. Men en big deal för mej, djur älskare som jag är!
Jag såg en ekorre bli överkörd av en jäkla idiot som inte såg sig för ordentligt..
Inte ett så kul slut på den lilla ekorrens lilla liv.. Han hade kanske tänkt att, ja idag så ska jag ta en runda i parken samla lite ekollon, inte visste han att gud satt där uppe och sa ja okej, men sen räcker det!
aja ville bara dela med mej av detta!

Anyway's imorgon e det redan fredag! Ska jobba till tre.. sen på kvällen så blir det kina restaurang å lite vin på terrasen med mallan :) Kommer bli fett najs!! Looking forward to it!
Nu blir det några vänner avsnitt sen ska jag sussa så sött!

CIAO!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0