Kreta 2010

Okej nu ska jag försöka sammanfatta vad vi har sysslat med där nere!

Började med att vi träffade Kari & Pigge på planet ner och genom dom träffade vi Emelie :)
Underbara människa som vi bara hade så kul tillsammans med!
Hon känner alla och kan prata flyttande grekiska, så genom det så träffade vi en massa andra männsikor,
Bl.a. Alex, dana och larry..
En dag så tog alex med oss i sin bil till en privatstrand kanske 40 minuter ifrån platanias :)
En annan kväll blev vi bjudna på barbeque hos larry & dana! Och snacka om att amerikaner kan grilla.. det va fan det godaste jag ätit på Otroligt länge!!!
Och förresten, den kvällen, ojoj helt spårad! :D haha.. the rest is history!

Alkohol blev det varje kväll, fast man varje morgon sa att nej idag ska jag inte dricka något!

Jag träffade killen som nästan gav mej lite butterflyes! hihi :)

Varje resan in till Chania med taxi var en nära döden upplevelse!

Dom som vill veta mer om resan får faktiskt fråga mej för jag pallar inte skriva ner allting! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0