Lite arg



Idag för typ första gången så blev jag faktiskt lite förbanad på idol juryn..
På det dom sa efter olle å andreas duett..
Jag tyckte faktiskt att det räckte med att säg att dom inte tyckte det va bra..
Men sen att Bagge verkligen hån skrattar åt dom å ger dom en sån där jäkla
bomb för dålighet....
Nej fan riktigt dåååligt!!
Nu blev jag ännu argare när jag skrev det.. Fan!

Och påtal om taskigt... Vem döper din sin till Bosse????
Veronica Maggio
har nyss fått sin första son..
Och av alla jäkla namn i världen så väljer hon Bosse !!!??
Hur taskigt e inte det på en skala??

Nej nu har jag kurat ner mig i min säng
och ska kolla på 'Charlie st cloud'
Efter en lång väntan så ska jag äntligen se den..
Den kom ut på DVD i USA i Tisdags.. Och den börjar att vissas
på dom svenska biograferna den 3 december..
det kan väl inte va så smart?
Känns skönt att jag sitter själv, pga jag antagligen kommer gråta en skvätt..
Eftersom att det bara smärtade i hjärtatav att bara se trailern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0