Syrenen



Jag tar alltid en timmes promenad på kvällen..
Och har börjat att gå förbi min gamla skola.
Ett hus som jag gick i ettan och tvåan i, då kallades det syrenen.
Och Usch!!! Jag gillar verkligen inte det där huset..
Nu när jag gått förbi där några gånger, så är det liksom så att jag vill ta
ut vägen förbi det.. bara för att inte gå så nära.
Och jag är en sån som tror på "spöken" till 100% ..
Och det är verkligen något med det där huset.. Otroligt obehaglit!
Det liksom knyter sig lite i magen, och man vill verkligen bara springa förbi.
Jag envisas ändå att fortsätta att gå där!
Och det finns mkt lite "konstiga" hus här, men det är bara Syrenen!
Jag måste få med någon att gå där på kvällen med mig, för att se om den känner som jag.





Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, det har alltid varit lite av ett spökhus. Det är riktigt obehagligt att gå förbi där. Nu har jag då inte gjort det på några år, men när jag gjorde det förr höll jag alltid ett raskt tempo för att slippa se det, haha!

2010-11-03 @ 17:17:44
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0