Lovekiller - The video



Äntligen är den här..
Efter mkt mkt väntan, så e musikvideon till Lovekiller ute!
Darins mest påkostade video, och den blev riktigt bra, riktigt Snyggt gjort!!
Jag e grymt imponerad!
Darins utstrålning bränner som vanligt igenom vad som helst.. Och han vissar hur mkt han
har vuxit. Och han vissar ännu en gång att han är Sveriges största Popstjärna!

Sen så vet jag inte om folk fortfarande tycker att det är lite "töntigt" att gilla honom (?)
Idiotiskt! Jag menar tyckte folk verkligen det??
Dom lär tänka om, för framtiden heter Darin!
Darin är en otrolig musikmaskin, som många artiser ser upp till!





Regisserad av Mikadelica :)
Starring: Darin & Dani Karlsson (Miss Sweden i tävlningen Miss world 2010)






Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Ser att du gillade mitt uttryck om att "Darins utstrålning bränner igenom det mesta" ;)



Darin är bäst! Kul att videon gör att videon blir ännu bättre.

2010-10-27 @ 22:21:59
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0