varför ska allt ske samtidigt?




Har haft lite kontakt med Relax House här i Uppsala om ett jobb..
Dom undrade lite när jag kunde komma in för en intervju..
Jag sa att dom fick bestämma det för jag kan i princip när som helst!
Nu för kanske en timme sen så ringde jag och bokade tid hos frissan.
Fick tid imorgon klockan 11..
Nu för en halvtimme sen så fick jag ett mail från relax house,
där dom undrade om jag kunde komma in imorgon klockan 11.. självklart!

Hmm.. får försöka lösa det här på nåt sätt!




Kommentarer
Postat av: jenny

Ring och avboka frisören, självklart? Haha! Hoppas det går bra på intervjun :) Håll mig underrättad!

2010-10-05 @ 21:21:41
URL: http://jennykl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0