Helgen



Skulle ha gått ut i Fredags.. men jag pallade inte att sittaoch förfesta själv till klockan 11..
Så jag sket it.

Igår (Lördag) så tränade jag lite på dagen, gick över till malin sen där Kakan och My va..
Det blev lite Brokeback mountain.. Har sett den en gång förrut 2006.. men då kunde jag inte koncentrera mig eftersom jag hade en stooor bölande Julia brevid mig..
Och filmen slutade inte som jag kom ihåg den..
När jag kom hem så var jag tvungen att leta upp bilden på julia när hon kollar på den filmen när vi var i Skärså..
HAHAH jag älskar den :D




Sen idag har jag också tränat och kollat fotboll på tv..
Eftersom jag hade tippat lite..
Och guess what? Jag vann 3000 Spänn :D
För dom blir det nog en ny kamera :)
Nu ska jag kolla på 'Valentines Day'

BYYYEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0