20 april


Dagen började ju sådär idag...
Hade bestämt med erika att jag skulle vara ute hos henne
hyfsat tidigt.. Halv elva hör jag telefonen ringa, det va erika som undrar hur det går för mig..
höhö.. försöker att få till min röst lite, så det inte ska låta som om jag fortfarande ligger i sängen.
Funkade sådär!
Bilen har varit inlämnad på verkstad, skulle hämta den klockan 10..
Lite tur i oturen då, för den blev inte klar förens halv 2..
Fan jävla skit mekaniker! 7
Så jag kom inte fram till östhammar förens vid 3.. Men men vi fick några välbehövliga
timmar tillsammans :) Och hade det väldigt bra ändå!
Hon höll precis på å byta till sommardäck när jag kom :D haha.
Gick också sådär va?
Sen maaat, seen kladdkaka å vänd tia med Zarah.
Blev väldigt nöjd med dagen endå!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0