LOOOOOL


Va bara tvungen att sätta in ett tillinlägg direkt..
för jag satt å läste några inlägg ner, dagen då erika å jag
va å träffa Julia i sthlm, och skrattar högt för mig själv när jag
tänker på två saker som hände den dagen..

Första grejen va när erika å jag väntade på julia
och va inne på Gina vid Hötorget..
och alla som varit där vet att där finns det bara en rulltrappa, och den går uppåt.
sen så finns det en trappa som man använder när man ska ner..
Tänkte ju verkligen inte vi på.. Utan vi traskar mot rulltrappan och ska åka ner..
höhö.. tur va det att det va erika som gick först som fick se dum ut när hon försökte gå
ner för en rulltrappa som går uppåt.. det roliga va att båda två tänkte ställa oss i rulltrappan.
Kanske inte låter så kul i ord, men gud va vi skrattade :D

Andra grejen var när vi va i sollentuna å skulle ta pendeln till upplands-väsby..
Då går det en kille som snackar i telefon med handsfree..
Fattade dock inte julia, utan när jag vänder mig om så ser jag julia som 
typ fånstirrar på mannen och försöker förstå lite vad han vill henne..
och mannen som kollar tillbaka med lite räddblick.. 
Sen efter ett tag förstod också julia att han inte snackade med henne.
Då vek jag mig av skratt långt efter :D
och skrattar fortfarande, när jag får den bilden framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0