Min påskhelg



Inte för att jag har firat på något sätt..
Har inte ätit ett enda ägg faktiskt..
Men jag får väl kalla den här helgen för en påskhelg iaf.

I Torsdags så va jag över till Sigrun som är hemma från Danmark ett par dagar..
Bara catchade upp lite om allt i våra liv..
Sen senare på kvällen så hängade jag med Malin & Kim i den nya lägenheten :)
Mucho fun!

I Fredags så blev det utgång med Erika å hennes Östhammar polare!
vi gick till Fame.. Gillar inte riktigt det stället, vet inte varför.
Det är ju en stor (för stor) och fräsch lokal..
Men jag går nog inte dit igen!
Sen så tycker jag lite att när man ska ut å dansa och förmodligen kommer att ta
sista bussen hem, så ska man gå ut sent..
Vi var där klockan elva, och då tröttnar man faktiskt efter ett tag.
Men jaja kul sällskap iaf :)

Resten av helgen har jag absolut inte gjort någonting!
Lovely!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0