11 Februari



Nu får det fan va slut med vinter!
Blir så jäkla less... Och kan alla som plogar sluta prata
i era jäkla telefoner när ni jobbar å gör erat jobb bra någon gång!

Åkte å besiktade bilen idag...Mindre kul!
Jag klarade mig så lång som fram till själva besiktnings "stället"
där gjorde jag ett fel val och valde att åka i ett par hjulspår en lastbil gjort..
Bad idea! Tänkte inte på att bilen är ganska låg.. å det e inte snövallen som blir emellan däcken..
Så där satt jag.. sten hårt! Kunde inte komma någonstans!
Tur att det fanns händiga karlar där som gärna hjälpte en dam i nöd som absolut inte kan någonting!
Jag kunde inte ens svara på om jag hade någon bogseringslina...
så då fick jag låna en.. och en ung kille hjälpte å lärde mig lite..
Så nu vet jag hur man bogserar bort en bil :)
Inte nog med det..fastnade ytterligare två gånger..
va as lack.. satt med mamma i telefonen andra gången..
"Ja men great nu sitter jag fast igen"
och en mamma som skrattar åt en..
dock kunde jag ta mig loss själv...
Va helt slut när jag kom hem!

Annars har jag inte gjort så mkt idag..
Kollat på skidorna...
Så måste självklart Skriva ett Grattis Anja till Bronset!!

Sen Let's dance... Buhu för att allas våran Weise åkte ut :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0