Boom-chicka-boom



Gårdagen va dundermysig!
Jag bjöd till schlager kväll!
Mina gäster var Julia, Erika, Josefine, Johanna å Lisette..
Med TV:n på högsta volym satt vi njöt åt melodifestivalen över några glas vin!
Tyckte om Lisettes, "vem är det där" typ tre gånger av en å samma person.. det va bara Marie som hade bytt kläder :P
Fanns mkt bra igår.. Swingfly, Le Kid, Jenny Silver, Pernilla Andersson och Danny.
Väldigt bra faktiskt!
En kille som var med tror han hette Rasmus, det första jag sa när jag såg han va HAHAHAH HAN SER UT SOM KARLSSON PÅ TAKET!! Idag i tidningen är han med som lika som bär med just Karlsson :P

Lite tråkiga saker hände ju också i sändningen, tycker synd om Marie & Rickard.
Skärpning där bakom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0