Deltävling 2 recention


Melodifestivalen håller fortfarande på när jag skriver det här!
Då kan man ju nästan förstå vad jag tycker..
Vilket jäkla sömnpiller! Kunde lika gärna hoppat över Göteborg!

1) Brolle - 7 days and 7 nights Jag gillar ju Brolle, han sjunger jäkligt bra... låten är väl okej..
men jag tycker inte att det händer nåt i låten, den är lite platt.. lite som anna bergendahl's låt förra året.

2) Loreen - My heart is refusing me Är lite kluven.. ena stunden är jag nära att byta kanal, men refrängen får mig att ändra mig.. hade bara hoppats den hade haft lite mer power i verserna.. för sjunga kan hon!

3) Babsan - Ge mig en spanjor Han/hon är ju ganska härlig.. och jag brukar tycka att såna här nummer kan vara kul ibland.. men det fanns inget kul med det här.

4) Elisabeth Andreassen - vaken i en dröm Känns lite typ melodifestivalen al la 80-tal... Lite gamaldags, dock gillade jag kören som backade upp henne i slutet.

5) Sanna Nielsen - I'm in love Enligt mig så har Sanna en av Sveriges absolut bästa röster.. Därför är det otroligt synd att hon inte fått en bättre låt... Nej faktiskt väldigt besviken...Hon ska hålla sig till hennes stora ballader.

6) The moniker - Oh my god Neeeej.. Fick många intryck av honom.. lite dileva,lite Rongedal å lite beatles..
Ob-la-di Ob-la-da stoppa snoppen i choklad.. Nej vilket sne steg!

7) Anniela - Elektrisk Tonårspop.. Nästan lite gyllende tider, freestyle å dom dära.. detta är inte heller bra.. å sjunga kunde hon inte heller.

8) Christiian Walz - Like suicide Har aldrig varit så förtjust i honom, gillar inte hans musik å hans sång röst.. och här kändes det väldigt anonymt. man kommer liksom inte ihåg den.. ingen man går å nynnar på!


Haha fan va bitter jag låter! Men jag gillade verkligen inte det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0