28 January!



Idag åkte jag in till stan å gick på en rekrytering på arbetsförmedlingen..
SportOn AB hette företaget.. Nyöppnat.
Dom sökte en sport älskare med datorvana.. Som gjort för mig tänkte jag :)
Två trevliga killar som jag fick snacka med..
Det va typ jag å 50 stycken grabbar.. hehe.
Eller det va en smyckes butik som också va där, å dit sökte alla tjejer sig..
Utom jag då!


Sen tog jag bussen till Gränby Centrum där jag mötte mamma å pappa.
Och vi åkte å fikade hos mormor å morfar, där jag ännu en gång fick fixa deras andra tv.
Och som tack fick jag en flaska vin :) Gillas!

Toonight är det Semifinal!!
Sverige - Frankrike!
kan väl vara dom svåraste man får möta!
Men jag är optimistit, och tror att allting går :)

And Btw.. Varför är alla glasfönster på busskurerna sönder?
Några som verkligen inte har något liv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0