Nyårsafton



Blev en mkt lyckad kväll igår!
Ja jävlarimig!

Började med middag hos mig med madde, karin å erika..
erika som körde bil drack ingenting. (peew för det)

Sen fortsatte kvällen till Årsta till jennies lägenhet! Där blev det twister å annat kul!
träffade himla roliga å fina tjejer :)
sen så helt plötsligt så blev det krogen.. Väl inne i stan, så skulle jag hämta ut pengar
men ingen bankomat ville ge mig några, efter ett tredje försök på en tredje bankomat gick det..
men nu såg jag att dom dragit 400 spänn från mitt konto, fast jag inte fick några pengar!
Banken ska få höra några sanna ord!

Sen blev det daaans dans dans!
Och som sagt himla tur att erika va nykter.. hon hade koll.
jag tappade bort allting hela tiden, fast det inte va borta alls!
Jag hade absolut ingen koll på något av det jag hade på mig.

Sen så blev det mat på donken, där jag drog på värsta vurpan!
Erika dubbel kollade med mig flera gånger om jag kunde bära brickan..
Eh jag klarar nog att bära brickan i 5 meter sa jag.. det skulle jag inte sagt.
För rättsom det va så låg jag på golvet med brickan under mig! Piiinsam jag e!

Drog till östhammar sen till erikas lilla stuga! Så himla mysig, trivdes verkligen där!
Hon började jobba klockan 10, så jag å madde hade lite film mys med pizza.

Men hade hursomhelst en ur trevlig kväll! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0