Snabbtolka hans fest-sms



En liten ordlista:

Saknar: = Vill ligga
Är ni inne på klubben? = Kan du fixa in mig före kön?
Vem är du med? = Är hon med den där med röd tröja med?
Hatar det stället. Bara bönder hänger där! = Hatar det stället. De släpper inte in mig där.
Vacker = Vill ligga.
Typ nykter = Typ karatefull.
Ring mig sen = du är plan B.
Dela taxi hem = Du är min plan C
Du är fin ikväll = Vill ligga.
Är på tråkig förfest = Är du på rolig fest? kan jag å mina polare komma förbi?
Har ni roligt? = Har ni sprit?
Vi måste ses = Helst ikväll. Vill nämligen ligga.
Jag ringer sen = Du är min plan D
Efterfest = Ligga? Plz!!


Kommer fortsättning.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0