Veckan so far



Den här veckan så har jag fått mycket pepp från Detjee på arbetslivsresurs, om att nå min dröm att bli make-up artist, och har gett mig lite guide, om hur jag ska gå tillväga!
Jag behöver all pepp jag kan få, och absolut inga negativa kommentarer, för det brukar bli så att man lyssnar mer på dom! Och så förstörs allting!

Jag har också köpt mig ett par stövlar, som jag hittade för någon vecka sen i sthlm, men då sket jag i att köpa dom, så hittade jag dom i måndags, på REA!!! Blev typ överlycklig och slog till direkt!
Då när jag och Madde var på Gränby så ringde mamma å sa att jag skulle åka till mormor och morfar. Dom hade köpt ny TV.. och dom där kan ju det här med teknik lika mycket som en disktrasa.
Så jag världens bästa barnbarn fick åka och fixa TV, som dom på något sätt ställt in på turkiska, eller spanska som dom trodde haha :D

Har också fixat lite grejer till matten som startar imorgon! Tagga tagga!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0