Yesterday I woke up



Gårdagen.. ja den va väl bra!
Började dagen med mattelektion.. Inte så farligt som jag har trott,
än så länge har jag inga problem!
Sen så hade jag en intervju med bauhaus inbokad klockan 14.30 (trodde jag)
Strövade runt på stan, köpte mig en miniräknare.. snacka onödig pryl känner jag!
När jag gick där å strosade på gågatan, och gick å kollade bakåt på en tjej som gick fram till en hund som satt utan för en affär.. Hon kände inte hunden, det e jag kanske säker på.. haha anyway!
När jag va helt inne i hunden (okej låter helt fel) men då hör jag en bekant röst som säger "Nämen tjenare"
och där står Malin, min fina vän malin :)
Så då blev det lite sallad på qupido, innan jag drog vidare.

jag gick till arbetsförmedlingen där intervjun skulle vara..
Och klockan 3 hade jag ännu inte kommit in.. så då var jag tvungen att gå å fråga varför det tog sån tid..
Men nähä då hade dom bokat in mig klockan 15.30, men hon sa 14.30 till mig..
ja hon bad iaf om ursäkt många gånger :)
Själva intervjun kändes faktiskt väldigt bra! Vi pratade väldigt mycket och länge!
Så jag håller alla tummar å allt annat att jag får jobbet :)


Nu blire Handboll..
ställningen just nu är 15-17 till sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0