Ibrakadabra!


Jobbade natt igår/idag...
så jag kunde inte se matchen, men jag spelade in den och stängde därför ut all media
under hela natten tills klockan två idag då jag vaknade och har precis sett den!
Och är mäkta glad för Zlatans skull! Jävla Kung Han Är!!!!!
3 mål & en assist!
Och han som inte ens skulle spela!

Och jag älskade intervjun med Zlatan efter där Peter Jihde
i slutet valde att vara helt "ojournalstisk" berömde Zlatan otroligt mkt:

"Det här är helt ojornalisktiskt, det här gör man inte, men fy fan va bra du va idag!
Och du är värd allt beröm som du får.. Det kommer från hjärtat,
kul å se! Och vilken jäkla ledare du har blivit också, vilken ödmjukhet!
Där kan du lära mig lite!"

Och söta zlatan bara står å ler och tackar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0