Recap


Tänkte sammanfatta lite..

Midsommar e över, sådär en vecka försent!
Men jag hade en underbart bra sådan!
Den firades ute i Jossans sommarstuga i Östhammar med 25 andra :)
Mat, alkohol, fem kamp å trevligt folk!
Kan inte klaga liksom!

Fotbolls VM har börjar..
Självklart så jobbar jag när Sverige har alla sina matcher.
så det blir till å lyssna på radion.. det suger!

Allsång på skansen hade premiär igår, med Måns i spetsen!
Och jag tycker verkligen att han gjorde ett skit bra jobb!
Han e en naturbegåvning! Han gav programmet mer fart å fläkt.
Och hela programmet med gäster å allt va också jätte bra!

Annars har jag bara jobbat..
Tappade en stor jäkla tung resväska på min stortå igår..
FAN va ont det gjorde.. Jag skulle ge den till e kille
å ställde ner den på min fot, och sa då lite tyst sådär Aj.
Men inuti mej så lät det.... AAAAAAAAAAAH /&&&%&¤/(/&%&/..
Har nu en blå nagel!

Men ja det va la det..
eller jo Erika jag å Julia har tänkt att ta en tripp till
Gbg i år igen, å gå på Way Out West!




Jag & mina fina tjejer på midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0