Sunday


Har varit något trött idag,
och har sjukt ont i min högra fot och mitt högra knä.

Utgång igår alltså!
Började med att åka till Östhammar på en förpärla, med en massa spel!
Sen åkte vi tillbaka till Uppsala igen, för att gå på Platina.
Alla gick in medans jag gick å mötte upp Malin.
Och igen så var Platina en liten besvikelse.. Blev ingen dans, för efter att
Malin å jag druckit vårat vin, så tappade vi bort varandra..
Man tappar alltid bort varandra där inne!

Vid två drog vi till Burger King å käkade, sen var jag tvungen att springa till bussen..
Skulle inte ha sprungit! Körde på värsta vurpan å skrapade upp knän å händer.
Och stukade foten!
Mindre Lyckat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0